1 Jaká je záruka na garáž?

Na ocelovou konstrukci poskytujeme fyzickým osobám záruku 24 měsíců, u firem a státních institucí je záruční doba 12 měsíců. Plech použitý v našich konstrukcích je I. jakostní třídy.
 

2 Z čeho se je garáž vyrobená?

Naše garáže jsou vyrobeny ze za studena ohýbaných úhelníků a C profilů. Natřeno základní barvou, která zabraňuje korozi. Trapézový plech T7 po stranách T14 na střeše.
 

3 Vyžaduje stavba do 25 m2 stavební povolení, nebo ohlášení stavby?

Nelze všeobecně říct, že je možné realizovat jakoukoliv stavbu do 25 m2 bez stavebního povolení nebo ohlášení. Je třeba specifikovat:
  • druh stavby,
  • její využití,
  • na jakém pozemku je umístěna,
  • v jakých vzdálenostech od hranic pozemku,
  • jaké jsou požadavky územního plánu
  • a zda nebude vyžadováno závazné stanovisko k posouzení vlivů provedení záměru na životní prostředí.
Vždy je třeba před zahájením takovéto stavby kontaktovat místně příslušný stavební úřad a informovat se.
 
Zdroj : https://stavimbydlim.cz/stavba-do-25-m-2-bez-stavebniho-povoleni-ohlaseni-stavby/
 

4 Platí se kotvení garáže?

Kotvení není zahrnuto v ceně garáže. Jedná se o placenou službu – požádejte si cenovou nabídku na čísle 733573150. Upozornění: nekotvíme do dlažebních kostek,  zámková dlažby a do trávníku!
 

5 Jak objednat garáž?

Garáž lze objednat následovně:
Telefonicky
Emailem
Pro objednváku potřebujeme:
Rozměry objednané garáže (šířka, hloubka, výška) Adresa montáže (ideálně doplněná s GPS pozicí) , údaje objednávajícího, ideálně 2 kontaktní čísla (hlavní a rezervní)
 

6  Platba za garáž

Záleží od velikosti a provedení garáže. Do 1000 EUR hodnoty garáže a standardních provedení (bez barvy, nesmí být atyp) není nutná platba předem, jinak se platí 50 procent záloha a doplatek v hotovosti přímo montážníkům.
 

7 Kdy se Vám ozveme ohledně závozu?

Obvykle týden předem ale někdy to může být i několik dnů před závozem.

 
8  Jak dlouho trvá instalace, pokud je připravené podloží?

Montáž typické garáže (3x5) trvá asi 30 minut.
Sestavení kotce obvykle trvá asi 20 minut.
 

9 Jsou nějaké slevy?

Ano, slevové nabídky a speciální akce najdete na našem webu www.superstal.cz
 

10 Kdo připraví podloží?

Zákazník je povinen před dodáním objednaného výrobku svépomocí připravit a vyrovnat podloží. K podloží najdete základní informace i ve speciální sekci na našich stránkách.
 

11 Vystavujeme fakturu s DPH?

Vystavujeme fakturu s DPH na ocelovou konstrukci. Do 7 dnů ode dne prodeje pro fyzické osoby. Od 1. ledna 2020 jsou firmy povinny při objednávce garáže uvádět fakturační údaje. Pokud nebudou fakturační údaje (pro firmu) uvedeny v objednávce, společnost SUPERSTAL odmítne vystavit fakturu s DPH v souladu s platnými právními předpisy.
 

12 Vydrží garáž zatížení sněhem?

V posledních letech nejsou zimy v ČR tak bohaté na sníh, ale za vydatných sněhových přeháněk je potřeba odklízet sníh ze střechy. Testy potvrzující pevnost konstrukce neprovádíme, protože 90% zakázek je vyráběno na zakázku a konstrukce je přizpůsobena parametrům objednané garáže. Pokud zákazník takové údaje chce mít, je povinen o tom SUPERSTAL informovat při objednávce garáže nebo kotce. Za takové testy / výpočty bude účtován poplatek a doba realizace objednávky se může prodloužit.
 

13 V plechové garáži mám dvoukřídlá vrata, ale nejde mi dát visací zámek do otvorů, vypadá to, že je špatně svařený. Co mám teď dělat?

Nejčastější příčinou takové situace je špatně vyrovnaní podloží pod plechovou garáží.
Při nedodržení roviny bude mít automaticky celá garáž větší či menší odchylky a tím i brány vrat budou křivá. Brány jsou svařeny z matrice, takže by měly být svařeny rovnoměrně.
V takové situaci doporučujeme nejprve srovnat podloží a poté zkontrolovat, zda se něco nezměnilo nebo je stále stejné. Pokud se nic nezměnilo, můžete nás vždy kontaktovart na telefonním čísle: 733573150
 

14 Musím natírat dřevené prvky u kotce?

ANO, pokud jste si objednali kotec s bočními dřevěnými výplněmi nebo dřevěnou podlahu, musí být natřena lakem / mořidlem, aby bylo dřevo chráněno před vlhkostí. Pokud dřevo není zajištěno, může způsobit jeho vyboulení a v některých případech dokonce prasknutí, za což SUPERSTAL nenese odpovědnost. Dřevo je u nás zajištěno pouze základním nátěrem. Po nalakování kotce jakoukoliv barvou není možnost kotec vrátit, pokud ještě neuplynula doba vrácení a objednaný kotec nebyl vyroben na zakázku.
 

15 Musím natřít vnitřní konstrukci?

Zákazník je povinen výrobek ukotvit do země ihned po montáži. Lakované a pozinkované konstrukce by měly být z důvodu technologie provedení dodatečně chráněny krycím lakem.
 

16 Odstoupení od smlouvy: jaké jsou podmínky pro vrácení produktu?

Zákazník - fyzická osoba má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne doručení zboží zákazníkovi pouze v případě, že je produkt vratný, tedy nebyl vyroben na objednávku zákazníka.
 
Podmínky vrácení zboží:
Výrobek se nesmí používat.
Výrobek nemůže být poškozen. Pokud nebyl sepsán protokol, ve kterém je uvedeno, že výrobek je vadný, má se za to, že zákazník zboží převzal bez připomínek.
Náklady na demontáž nese zákazník (liší se v závislosti na zakoupeném zboží) - náklady na demontáž stanoví prodávající nebo demontuje na vlastní odpovědnost a vlastní náklady.
náklady na zpáteční dopravu nese kupující (záleží na parametrech stavby a vzdálenosti sídla firmy). Náklady na zpáteční dopravu určuje prodávající. Takovou službu můžete zadat i externí společnosti, která poskytuje velkorozměrové přepravní služby.
Zákazník je povinen uvést bankovní účet, na který mu budou vráceny peníze.
Vrácení peněz bude provedeno poté, co bude produkt zaslán zpět a bude zjištěno, že produkt byl zaslán zpět v souladu s lhůtami a potvrzeno, že produkt není poškozen.
 

17 Proč nosná konstrukce garáži rezaví?

Konstrukce garáže rezaví, protože je pokryta pouze základním nátěrem. Tato barva se nanáší hloubkovou metodou (nikoli práškovou). V atmosférických podmínkách s vysokou vlhkostí se jedná o přirozený proces, který se vyskytuje u oceli. Jako společnost neneseme odpovědnost za to, že se do námi vyrobené konstrukce dostane rez. Je možné si objednat nátěr konstrukce vrchním lakem, ale účtujeme si za to příplatek. Tento typ nátěru se provádí ručně, proto v této situaci neposkytujeme záruku na nátěr konstrukce, i když pravděpodobnost vniknutí rzi je mnohem menší nebo povrch napadený rzí bude menší.
 

18 Co lze v rámci záruky reklamovat a co ne?

Záruka se vztahuje na mechanické vady, jako je prasknutí pantu nebo sváru, tedy ty, které jsou způsobeny chybou výrobce. Reklamace se však nevztahují na vady způsobené nesprávným používáním výrobku a také na vady způsobené přírodními silami. Záruka se nevztahuje na škrábance nebo ohyby plechů z důvodu specifikace produktu. Pokud je plech během přepravy ohnutý nebo poškrábaný, nevztahuje se na takové poškození záruka. Naše produkty se snažíme dodávat v co nejlepším stavu a s co nejnižšími náklady, proto jejich jednotlivé části nejsou baleny samostatně, což umožňuje snížit náklady spojené s balením produktu. Pokud chce zákazník dodatečně zajistit produkt v obalu, zajistěte si prosím vlastní dopravu, aby se předešlo komplikacím při převzetí. Zákazník bude muset nést dodatečné náklady spojené s balením produktu. Výše těchto nákladů bude záviset na parametrech objednané ocelové konstrukce. Naše vozy jsou přizpůsobeny přepravě našich výrobků tak, aby především přeprava byla bezpečná nejen pro řidiče, ale i pro všechny osoby, které mají při přepravě přímý či nepřímý kontakt s našimi výrobky. Všechny reklamace jsou posuzovány individuálně. Reklamace přijímáme pouze e-mailem na hlavní email adresu.
 

19 Kdy mohu odstoupit od smlouvy?

Od kupní smlouvy lze odstoupit pouze v případě, že garáž/kotec/brána nebyla vyrobena na zakázku zákazníka.
Neprovedení zálohy neznamená, že byl vyroben standardní produkt. Standardní garáž má rozměr 3x5, popis na odkazu: https://www.superstal.cz/produkty/1/garaz-blaszany-3x5-i-gatunek
 
Jakékoliv změny, jako je rozšíření, zúžení, prodloužení nebo zkrácení, změna sklonu střechy, doplnění barvy, otevírání oken, dveří nebo jiného příslušenství, které není zahrnuto v ceníku, činí výrobek na zakázku a je nevratný.
 

20 Vztahuje se záruka na plechovou garáž 2. jakosti?

Na garáž zakoupenou ve druhém jakosti se záruka nevztahuje, takže pokud si někdo objedná, musí to vážně zvážit, protože nebude možné vyměnit plechy ani jednotlivé konstrukční prvky. Kvalita plechu je nižší než standardní a plech je vybrán náhodně. Někdy je lepší plech a někdy horší. Každá garáž je tvořena různými plechy, takže skutečný stav se bude jistě lišit od vyobrazení na fotografiích. Nejběžnější využití takových výrobků je na stavbě. Slouží jako dočasné skladiště různého vybavení a stavebního materiálu.
Cena takového výrobku je výrazně snížena, proto budou veškeré opravy provedeny za poplatek. Služba je naceněna na základě objednaných úkonů.